Archiwum - 3 listopada 2004

3.XI. Komentarze (5)
03. listopada 2004 21:47:00
linkologia.pl spis.pl

hehe dawno tu nic nie pisalam bo mi sie nie chcialo :] w ogole to teraz tez mi sie nie chce :p No ale na prosbe kilku osob pisza nowa notke :p boli mnie reka i nawet nie wiem od czego :/  ej i znowu nie zapisalo mi notki wrrr wsciec sie mozna :/  a tak w ogole to dzisiaj mialam angola juz z moja pania (byla chora i mielismy zastepstwo) &It;jupi> juz myslalam ze nie wytrzymam z tamta :/ ale jakos przetrwalam :] ej no nie wiem co pisac :p Skoncze wiec na pozdrowieniach a wiec pozdrawiam:

Jako pierwsza Anke ktora czeka az ja zabije :p

Sandre ktora przepisuje teraz lekcje bo jej nie bylo w budzie :]

Łodyge  no comment .... :p

Martyne ktorej nie widzialam juz od dluzeszgo czasu :(

Mojego kuzyna ktory mnie zablokowal nawet nie wiem za co :]

Moja kuzynke ktora obiecala ze tu kiedys wpadnie lecz jeszcze nie doszla :p

kogo by tu jeszcze ?? hmm.....

moze chlopakow z klasy ktorzy rozwalili mi dzisiaj zeszyt z chemi (dzieki teraz musze go przepisywac!!)

wiecej mi sie nie chce pisac :p jakby co to zawsze moge jeszcze kogos dopisac :p

natala89 : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

pijanedoznania9 | belief | kobietki-pl | budujemydomy | dawidol | Mailing